Älskar du havet?Sjömansskolan är den rätta vägen

Lorem ipsum dolor sit amet consectetur, adipisicing elit. Architecto esse laudantium laboriosam, dolorem necessitatibus nulla quae.

Skicka en ansökan

Sjöfartsutbildningen

Sjöfartsutbildningen är en riksrekryterande gymnasieutbildning, vilket ger dig möjlighet att söka oavsett var i landet du bor. Du söker till oss genom att ange sökkod SX.

Om du inte är behörig till gymnasiet finns det möjlighet att börja på en introduktion till sjömansyrket. Om du är intresserad av det ska du söka den ordinarie Sjöfartsutbildningen. Vi kommer sedan att kontakta dig och bjuda in till en träff då vi skräddarsyr din utbildningsplan.

Besök oss

Funderar du på att arbeta på sjön och undrar vad man gör på en sjömansskola?

Varför inte komma förbi oss och se vad vi sysslar med på vår skola och vårt fartyg? Tveka inte till att skriva ett mejl eller ringa till oss för en guidad tur. Du kan också fylla i formuläret så kontaktar vi dig. Det är nära till buss och tunnelbana och lätt att hitta.

Vill du ha mer information?

Fyll i formuläret här så ger vi mer information och kontaktar dig om du vill. Använd meddelandefältet så gör vi vårt bästa för att hjälpa dig!

Namn

Telefonnummer